10/26/2014

Pastelowa sukienka, ramoneska, rajstopy w serca i listonoszka

Dawno nie gościły u mnie pastele, a przecież je uwielbiam! Dziś zaprezentuję Wam więc sukienkę w kolorze pudrowego różu z polskiego sklepu Metka.co. Zestawiłam ją z kontrastującymi czarnymi elementami takimi jak ramoneska, listonoszka, szpilki oraz rajstopy w serca.

English version:
I love pastels! Today I'll show you powder pink dress from Metka.co. I set it with contrasting black elements such as a leather jacket from Choies.com, a postman bag, high heels from PersunMall.com and cute tights.









 

Różowa trapezowa sukienka - Metka.co
Czarna skórzana kurtka - H&M (Choies.com)
Czarna torebka listonoszka - Choies.com
Czarne rajstopy w serca - PersunMall.com
Czarne czółenka ze spiczastymi noskami - PersunMall.com

19 comments:

  1. Piękny dziewczęcy look, rajstopy najcudowniejsze :)

    ReplyDelete
  2. so pretty in pastel colours<3

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetny outfit :) Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  4. Rajstopki są cudowne <3
    Od jakiegoś czasu szukam takich i nie mogę znaleźć :( Z tym że chciałabym kupić w jakimś Polskim sklepie żeby nie czekać tyle na przesyłkę ;P
    A co do zdjęć, rewelacyjne!:)
    Ps. Zapraszam Cię Kochana na Konkursik-> http://magiclovv.blogspot.com/2014/10/konkurs-z-hellmouseeu.html

    ReplyDelete
  5. chyba jestem dziś bardzo zmęczona, bo w pierwszej chwili umknęły mi te kieszonki przy sukience ;P
    dopiero jak drugi raz przejrzałam zdjęcia, to zobaczyłam, że trzymasz dłonie w kieszeniach ;P

    bardzo fajna jest ta sukienka!

    ReplyDelete
  6. ale piękna sukienka! rajstopy idealnie pasują ;)

    ReplyDelete
  7. podoba mi się sukienka:)


    ___________________
    fashionblogger,styling&makeup
    www.justynapolska.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. bardzo fajny, dziewczęcy look :) te rajstopy mi się od dawna podobają, ale jeszcze nigdzie się na takie do kupienia nie natknęłam:) nadają fajnego charakterku całej stylizacji! :))
    Obserwuję i zapraszam do siebie częściej, buziaki;*

    jooannett.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetne połączenie pastelowej sukienki i ramoneski, natomiast eleganckie szpilki i rajstopy doskonale uzupełniają całość :-)

    ReplyDelete
  10. cudownie, delikatnie i bardzo dziewczęco ♥

    ReplyDelete
  11. Hi Ariadna and thank you for your visit!!! For me its a very adorable outfit. Black and white its a good and elegant choice....congratulations! I have a new post at my blog. Do you want to tell me what do you think? Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    ReplyDelete
  12. Przepięknie wyglądasz! Serduszka dodają całości uroku :)

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)